Thursday, August 5, 2010

PESU ART x Daisuke Matsuzaka (Red Sox) in Boston : Day 1

We went to Boston to see Daisuke Matsuzaka (Red Sox),
PESU did Live Painting gigs and gave him a special gift, PESU ART custom paint on canvas, and he purchased PESUART custom kicks!

松坂大輔選手からオーダー頂いたスニーカーを渡すのと、
LIVE PAINTING をしに、BOSTON に行ってきました!


Mr. YOSHIMURA (public relations) & PESU

DAISUKE MATSUZAKA & PESU
NYから来たという事でかなりアウェイな雰囲気でした。。
PESU felt it was really away...
何故ならば。。。
beacuse of..
Red Soxのジャージを来てボストンボーイになりました。
PESU turn into BOSTON BOY wearing Red Sox jersey!!!lol

するとPESUの周りに人が集まってきました。
Then people start to watching what PESU is doing.well done!

"Fenway Park"


Old-Soulz really enjoyed the game!!
Special BIG Thank you to Daisuke Matsuzaka , Mr. Yoshimuraand my man D-takk!!
松坂選手吉村さん、そしてマイメン D-Takkに心より感謝です!

More pictures available on Facebook.
更に写真を見たい方は Facebook にてご覧頂けます。


Peace!



No comments: