Tuesday, March 30, 2010

Report: PESU live paint @ ARTEXPO NY

Friday, 26th of March 2010

ARTEXPOに行って参りました!


 PESU participated as one of ArtBattles artists. Their booth was one of the best spots!

PESUArtBattlesのアーティストとして参加。場所も最高の場所を取らせて頂きました。


 The theme was PICASO.

テーマはピカソでした。

「Dont See Picaso, Just Feel Picaso」


Thank you for coming through!!
Global-G from King Jam

King JamGlobal-Gさんにも来て頂きました!ありがとうございます!




There are hundreds of artists, art dealer, gallery, agents were coming out from world.
何百のもアーティスト、アートディーラー、ギャラリー、エージェントが世界中から来ていました。


There are artists from Japan too!!
日本からのアーティストさん達も参加していました!




peace!

No comments: